Gratis afhalen bij Tourist Info Punt
Home / Verzenden & Retourneren

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn binnen Nederland zijn €6,95. Voor verzending naar Duitsland, België of Zwitserland bedragen de verzendkosten €10,-. De verzendkosten worden weergegeven nadat je adres is ingevuld. Je kunt je bestelling ook gratis afhalen bij ons Tourist Info Punt aan de Langestraat 41, midden in de binnenstad van Enschede. Onze Tourist Info is geopend van maandag t/m vrijdag, 09:00-17:00 uur en zaterdag van 11:00-16:00.

Let op: Je kunt alleen voor de optie 'verzenden' kiezen bij een bestelwaarde boven €9,95. Voor bestellingen onder dit bedrag kun je je pakket afhalen.

Verzending

Bestellingen die vóór 14:00 uur zijn geplaatst worden de eerstvolgende werkdag geleverd.
Verwachte leverdatum:
Besteld op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: Eerstvolgende werkdag
Besteld op vrijdag: Maandag geleverd
Besteld op zaterdag, zondag: Dinsdag geleverd

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Heb je na 10 dagen je pakketje nog steeds niet ontvangen. Laat het ons weten en stuur een mailtje met het ordernummer naar info@enschedepromotie.nl. Dan zoeken wij het voor je uit.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een adres buiten Nederland?

Je kunt je bestelling laten bezorgen in Duitsland, België of Zwitserland. Hiervoor worden aangepaste verzendkosten berekend van €10,-. 

Retourneren

Wat is de retourtermijn? 

Binnen 14 dagen na aankoop kun je het pakketje in de originele verpakking terugsturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De retourneerkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt onder andere bij een PostNL punt terecht. De kosten van het versturen van een pakketje vind je hier. De kosten en de verantwoordelijkheid van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij raden aan om de retourzending te voorzien van een track & trace code, wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten.

Hoe kan ik een product retourneren?

Je kunt hier je retour melden of ga naar www.enschede-shop.nl/retour-melden en doorloop de onderstaande stappen:

  • Vul je ordernummer en emailadres in
  • Selecteer de artikelen die je wilt retourneren
  • Vul bij stap 1 de reden van je retour in
  • Controleer alle gegevens en klik onderaan op 'Retour versturen'.
  • Stuur het pakket op naar het volgende adres:

Stichting Enschede Promotie
Langestraat 41
7511 HB Enschede

Als wij het retour gestuurde pakketje in goede orde hebben ontvangen (in originele verpakking en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen worden vergoed. Exclusief de verzendkosten.

Je kunt ook je bestelling retourneren bij ons Tourist Info Punt aan de Langestraat 41, midden in de binnenstad van Enschede.

Mijn bestelling is beschadigd, verkeerd of incompleet aangekomen. Wat moet ik doen?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets misgaat met jouw bestelling. Als dit wel het geval is stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar: info@enschedepromotie.nl met daarin de volgende gegevens:

  1. naam
  2. ordernummer
  3. foto + uitleg 

Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag om je verder te helpen.

Kan ik mijn item omruilen?

Dat kan binnen het retourtermijn van 14 dagen. Bestel het juiste item opnieuw in onze webshop. Stuur ondertussen het pakketje met het oude item naar ons retour volgens de bovenstaande retour procedure.